Megjelent a Jet Set golf és luxuséletmód magazin téli száma – álomesküvő helyszínekkel!
december 5, 2018
Megjelent a Bor Hírlap téli száma sok utazási bor- és gasztroturizmus cikkel!
december 9, 2018
december 5, 2018
Megjelent a Bor Hírlap téli száma sok utazási bor- és gasztroturizmus cikkel!
december 9, 2018

Megjelent az Amerika Legendás Nemzeti Parkjai című riport- és albumkönyvem

Ha szereted a természetet, a szép tájakat, a különleges helyszíneket, akkor lepd meg magad vagy rokonaidat, barátaidat karácsonyra az Amerika Legendás Nemzeti Parkjai című útikönyvemmel, amely a kiemelt könyvesboltokban, s azok web áruházaiban, illetve az LKG Média lap- és könyvkiadó cégemnél már kapható. (Írj az lkgmedia@t-online.hu e-mail címemre, ha szeretnél rendelni, s adok karácsonyi ajándékként jelentős árengedményt!).

Hirdetés

A kiadvány, amelynek fő támogatója a Neckermann (www.neckermann.hu), ismeretterjesztő riport-, s egyben albumkönyv is, nemcsak a szöveg segítségével, hanem többségében a feleségem, Gombos Gyöngyi csodás fotóin keresztül mutatjuk be a legfantasztikusabb amerikai nemzeti parkokat. A tartalom: Yellowstone, Grand Teton, Bryce Canyon, Zion Park, Yosemitee, Grand Canyon, Antelope Canyon, Mesa Verde, Denali (Alaszka), Kenai Fjords (Alaszka), Hawaai Vulkánok, Everglades (Florida).

Jártunk tengerszinten és több mint 4000 méter magasan is, ahol már néha oxigénhiánnyal küzd az ember, előfordult, hogy megsültünk a hőségtől, máskor viszont vacogtunk a minuszokban, s a süvítő szélben. Alaszkában a hatalmas Hubbard-gleccsernél például nagyon fáztunk, de így volt ez Kenai Fjords Nemzeti Parkban is, amikor egy kis kiránduló hajóról a jégtömbökön pihenő fókákat fotóztuk, s közben körülöttünk gyilkos bálnák, azaz orkák ugráltak ki a vízből.

Riportutunk során minden létező közlekedési eszközt kihasználtunk, utaztunk repülővel, helikopterrel, légpárnás csónakkal, autóval, dzsippel, busszal, üveg tetejű panoráma vonattal, hajóval, s sokat gyalogoltunk, hogy eljussunk mindenhova, ami érdekelt minket. Sok különleges helyen jártunk, hihetetlen élményeket gyűjtöttünk.

Többen kérdezték tőlünk hazatérésünket követően, hogy mi tetszett a legjobban? Nehéz erre a válasz, mert minden elragadó volt. Szinte lehetetlen amúgy összehasonlítani a Yellowstone park gőzölgő gejzírjeit a Bryce Canyon csipkés tűszikláival, vagy a hatalmas, 6000 méternél is magasabb hegycsúccsal rendelkező alaszkai Denali Nemzeti Parkot, s csodás tavakkal, folyókkal, iszonyatosan nagy gleccserekkel teli Kenai Fjords Nemzeti Parkot.

Tisztelt olvasóm! Járd be velünk együtt a legendás amerikai nemzeti parkokat! Vedd meg a könyvemet! (Telefonon is megrendelhető: 06-20-9 440 477) Bár a fotók közlése és az élmények leírása soha nem tudja visszaadni 100 százalékosan azt, amit az ember eredetiben lát, de bízunk benne a feleségemmel együtt, hogy egy kis ízelítőt tudunk adni abból a csodából, amit átéltünk, megtapasztaltunk.

A könyvben több támogatóm hirdetése is látható, érdemes ezeket áttanulmányozni, mert olyan szolgáltatásokat reklámoznak, amelyek egy amerikai út esetében fontos lehet, segítséget adhatnak. Számos olyan promóció is bekerült a kiadványba, amely az olvasóközönség határainkon belül maradó pihenését nyújtja, illetve olyan szolgáltatásokat kínál, amelyek széles érdeklődésre tarthatnak számon minden olvasó körében.

Ha USA utat tervezel, s a bakancslistádon szerepel néhány nemzeti park meglátogatása, akkor kifejezetten hasznos lehet számodra a könyvem, ha pedig – bármely okból – nem tudsz eljutni a tengerentúlra, akkor azért érdemes megvásárolni, mert a szöveget olvasva és a fotókat nézve megismerheted a világ legszebb helyei közé sorolható amerikai legendás nemzeti parkokat, egy kicsit belecsöppenhetsz ebbe az álomvilágba.

Ha tetszenek az írásaim, görgess lejjebb a mobilodon, s keresd meg a Facebook boksz és a „Feliratkozás hírlevélre” jelölések között a Tetszik + Megosztás + Követem gombokat és klikkelj rájuk, mert ezzel segítesz, hogy minél több emberhez eljussanak a cikkeim. Ha szeretnél még közel 200 érdekes utazási riportot olvasni, akkor szörfölj az alomutazo.hu honlapomon, s a főmenüben böngészd végig a rovatokat.

Ha szeretnél hotelt foglalni bárhová a világban, akkor klikkelj rá most a booking.com egyik banner hirdetésére a blogomon, s már on-line foglalhatsz is azonnal!

www.alomutazo.hu

Booking.com

Ki vagyok én?

L. Kelemen Gábor világjáró újságíró vagyok. Hobbim az utazás, eddig 109 országban jártam, ezek közül sokban többször is. Gyakorlatilag mindenhol megfordultam már a Földön, ahol nincs háború, éhínség, betegségek, extra veszély, mert ezeket a helyeket kerülöm.

Like-olj, kövess és oszd meg!