Az ománi Maszkat elképesztő gazdagságról árulkodó nagymecsetében csodáltam az öttonnás csillárt.
augusztus 29, 2017Kényeztesd magad a legjobb termálfürdőkben Lengyelországban!
szeptember 1, 2017Repülhetsz majd szuperszonikus sebességgel – Párizs-Washington csak 4,48 óra!
Párizs-Washington: 4,48 óra repülés lesz az Aerion AS2-vel, 3 órával kevesebb, mint egy normál utasszállítóval.
Az Aerion AS2-es repülővel rövidebb idő alatt juthatsz majd el úti célodra, megvalósíthatod, hogy akár egy teljes munkanapot tölthess üzleti partnereiddel a tengerentúlon 24 órán belül, illetve extra órákat a családtagjaiddal. Mindez a szuperszonikus sebességnek lesz köszönhető.
Az új üzleti célokra készült gépet a Aerion Corporation és az Airbus cégek fejlesztették, s a tervek szerint 2023-ban kezdi meg a kereskedelmi repülését. Magának a gépnek a létrehozását 2014 szeptemberében jelentették be a nagyvilágnak, a tesztrepülések már zajlanak, s 2019-ig próbálják, finomítják a gépet, amelynek végső kialítása, a tervek szerint, 120 millió USA dollár lesz.
Az AS2 szuperszonikus sebességet ér majd el, a szárny kiképzése lehetővé teszi, hogy könnyebb összetételű üzemanyagot szállítson, s az aerodinamikai újdonságok hatására hosszabb távot tud majd megtenni. A kabint 12 utas szállítására tervezik.
A szuperszonikus sebesség lehetővé teszi majd a rövidebb utazási időt, illetve a hosszabb ott tartózkodást adott helyen.
Mivel 67 százalékkal gyorsabban halad majd ez a gép, így a tengerentúli járatok esetében 3 órát is spórolhatnak az utasok, míg az ausztrál utazások esetében hat órát.
Természetesen a gép repüléséhez engedélyekre van szükség, például az amerikai repülési hatóságoknak, valamint a nemzetközi aviatikai szövetségnek hozzá kell járulniuk ahhoz, hogy az Egyesült Államok felett, illetve nemzetközi légterekben szuperszonikus sebességgel közlekedjenek a gépek.
A szuperszonikus aerodinamika megkívánja, hogy a gép teste szélesebb legyen a repülő hátsó, mint az első részében. A gép hátsó felében a beltéri magasság megegyezik a jelenlegi interkontinentális privát gépek kabin méreteivel, de az elülső rész az szűkösebb. természetesen ezen a gépen is megkapja majd az utas mindazon kényelmi berendezéseket és csomag tárolókat, amelyeket más utasszállítókon.
Az ülések mérete azonos lesz más magángépeken tapasztalt méretekkel, s a lábhely is bőven elegendő a kényelmes utazáshoz.
Az AS2 belső kialakítása a legmodernebb design előírásoknak is megfelel, magas minőség jellemzi a belső tér kialakítását és a felhasznált anyagokat.
Ha tetszenek az írásaim, görgess lejjebb a mobilodon, s keresd meg a Facebook boksz és a „Feliratkozás hírlevélre” jelölések között a Tetszik + Megosztás + Követem gombokat és klikkelj rájuk, mert ezzel segítesz, hogy minél több emberhez eljussanak a cikkeim. Ha szeretnél még legalább 100 érdekes utazási riportot olvasni, akkor szörfölj az alomutazo.hu honlapomon, s a főmenüben böngészd végig a rovatokat. Ha szeretnél hotelt foglalni bárhová a világban, akkor klikkelj rá most a booking.com egyik banner hirdetésére a blogomon, s már on-line foglalhatsz is azonnal!
www.alomutazo.hu
Ki vagyok én? |
L. Kelemen Gábor világjáró újságíró vagyok. Hobbim az utazás, eddig 108 országban jártam, ezek közül sokban többször is. Gyakorlatilag mindenhol megfordultam már a Földön, ahol nincs háború, éhínség, betegségek, extra veszély, mert ezeket a helyeket kerülöm.
Like-olj, kövess és oszd meg!
Feliratkozás hírlevélre!