Az ománi Maszkat elképesztő gazdagságról árulkodó nagymecsetében csodáltam az öttonnás csillárt.
augusztus 29, 2017
Kényeztesd magad a legjobb termálfürdőkben Lengyelországban!
szeptember 1, 2017
Az ománi Maszkat elképesztő gazdagságról árulkodó nagymecsetében csodáltam az öttonnás csillárt.
augusztus 29, 2017
Kényeztesd magad a legjobb termálfürdőkben Lengyelországban!
szeptember 1, 2017

Repülhetsz majd szuperszonikus sebességgel – Párizs-Washington csak 4,48 óra!

Párizs-Washington: 4,48 óra repülés lesz az Aerion AS2-vel, 3 órával kevesebb, mint egy normál utasszállítóval.

Az Aerion AS2-es repülővel rövidebb idő alatt juthatsz majd el úti célodra, megvalósíthatod, hogy akár egy teljes munkanapot tölthess üzleti partnereiddel a tengerentúlon 24 órán belül, illetve extra órákat a családtagjaiddal. Mindez a szuperszonikus sebességnek lesz köszönhető.

Az új üzleti célokra készült gépet a Aerion Corporation és az Airbus cégek fejlesztették, s a tervek szerint 2023-ban kezdi meg a kereskedelmi repülését. Magának a gépnek a létrehozását 2014 szeptemberében jelentették be a nagyvilágnak, a tesztrepülések már zajlanak, s 2019-ig próbálják, finomítják a gépet, amelynek végső kialítása, a tervek szerint, 120 millió USA dollár lesz.

Az AS2 szuperszonikus sebességet ér majd el, a szárny kiképzése lehetővé teszi, hogy könnyebb összetételű üzemanyagot szállítson, s az aerodinamikai újdonságok hatására hosszabb távot tud majd megtenni. A kabint 12 utas szállítására tervezik.

A szuperszonikus sebesség lehetővé teszi majd a rövidebb utazási időt, illetve a hosszabb ott tartózkodást adott helyen.

Mivel 67 százalékkal gyorsabban halad majd ez a gép, így a tengerentúli járatok esetében 3 órát is spórolhatnak az utasok, míg az ausztrál utazások esetében hat órát.

Természetesen a gép repüléséhez engedélyekre van szükség, például az amerikai repülési hatóságoknak, valamint a nemzetközi aviatikai szövetségnek hozzá kell járulniuk ahhoz, hogy az Egyesült Államok felett, illetve nemzetközi légterekben szuperszonikus sebességgel közlekedjenek a gépek.

A szuperszonikus aerodinamika megkívánja, hogy a gép teste szélesebb legyen a repülő  hátsó, mint az első részében. A gép hátsó felében a beltéri magasság megegyezik a jelenlegi interkontinentális privát gépek kabin méreteivel, de az elülső rész az szűkösebb. természetesen ezen a gépen is megkapja majd az utas mindazon kényelmi berendezéseket és csomag tárolókat, amelyeket más utasszállítókon.

Az ülések mérete azonos lesz más magángépeken tapasztalt méretekkel, s a lábhely is bőven elegendő a kényelmes utazáshoz.

Az AS2 belső kialakítása a legmodernebb design előírásoknak is megfelel, magas minőség jellemzi a belső tér kialakítását és a felhasznált anyagokat.

 

Ha tetszenek az írásaim, görgess lejjebb a mobilodon, s keresd meg a Facebook boksz és a „Feliratkozás hírlevélre” jelölések között a Tetszik + Megosztás + Követem gombokat és klikkelj rájuk, mert ezzel segítesz, hogy minél több emberhez eljussanak a cikkeim. Ha szeretnél még legalább 100 érdekes utazási riportot olvasni, akkor szörfölj az alomutazo.hu honlapomon, s a főmenüben böngészd végig a rovatokat. Ha szeretnél hotelt foglalni bárhová a világban, akkor klikkelj rá most a booking.com egyik banner hirdetésére a blogomon, s már on-line foglalhatsz is azonnal!

www.alomutazo.hu

Booking.com

Ki vagyok én?

L. Kelemen Gábor világjáró újságíró vagyok. Hobbim az utazás, eddig 108 országban jártam, ezek közül sokban többször is. Gyakorlatilag mindenhol megfordultam már a Földön, ahol nincs háború, éhínség, betegségek, extra veszély, mert ezeket a helyeket kerülöm.

Like-olj, kövess és oszd meg!



Feliratkozás hírlevélre!

Booking.com
Booking.com

Vélemény, hozzászólás?

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás