A Twickel Gróf Zichy borcsalád
február 24, 2017
A Nespresso bemutatta első érlelt kávéját
február 27, 2017

A Dubaji Turisztikai Hivatal magyar irodát nyitott

A Dubaji Turisztikai Hivatal 2016 végén hivatalosan is megnyitotta budapesti irodáját. Az emirátus jelentős potenciált lát Magyarországban, és emiatt szeretne komoly növekedést elérni a hazánkból érkező turisták számában. A fő cél: a kapcsolatok megerősítése a meglévő partnerekkel, illetve új partnerségek kialakítása az utazási szakmával a közép-kelet-európai régióban.

A megnyitót egy gálavacsorával ünnepelték a Gerbeaud-ban, ahol a magyar turisztikai szakma kulcsfontosságú tagjai, illetve a média vettek részt a DTCM (Department for Tourism & Commerce Marketing) stratégiai partnerségeiért felelős menedzsere, Dana Kamber mellett, aki megragadta a lehetőséget, hogy elmagyarázza Dubai döntésének hátterét, miszerint képviseleti irodát nyit Magyarországon.

  • Magyarország az egyik kulcsfontosságú forráspiac Dubai számára, és a Dubaji Turisztikai Hivatal, illetve partnereinek célja, hogy tájékoztassa a magyar turistákat a rendkívüli változatosságról, amivel az emirátus várja őket. Emellett az új iroda a DTCM helyi partnereit Budapesten is támogatni tudja. A direktjáratok száma nő, és 2014 óta már vízum sem kell Dubaiba. – mondta Dana Kamber.
  • Most eljött a pillanat, hogy megmutassuk, Dubai nem csak a luxust képviselő párok és családok számára elérhető, de a középosztályba tartozó családok, fiatal párok és idősebbek is megtalálják a nekik megfelelő ajánlatokat a városban. Így a különböző piaci szegmensek is átélhetik az egyedi dubaji élményt. mondta Issam Kazim, a Dubaji Turisztikai Hivatal ügyvezető igazgatója.

A DTCM egy olyan kampányt indít, ami a széleskörű új és hamarosan bemutatkozó látványosságokat és élményeket népszerűsíti majd, melyek Dubai alappillérein fekszenek: vásárlás, gasztronómia, szórakozás, kultúra (örökség & művészet), családi szórakoztatás – szabadtéren (tengerpart, öböl, sport & kaland) és szállodák & spák. Ezek mind fokozzák majd a magyar turisták élményeit – mind a luxus, mind a középosztálybeli szegmensben.

A jelenleg is üzemelő direktjáratok Dubai és Budapest között viszonylag rövid, hat órás repülési idővel közlekednek, vagyis az emirátust népszerű és kényelmes úti céllá teszik egy rövid hétvégre vagy egy hosszabb vakációra is.

2016-ban a város több mint 26.000 magyar turistát fogadott, és idén Dubaiban több turistalátványosság is nyílt, beleértve a témaparkokat (IMG Worlds of Adventure és Dubai Parks & Resorts) vagy az új Dubai Operát – ezek mind több magyar turistát vonzanak.

A Dubaji Turisztikai Hivatal magyarországi képviseletének megnyitása egy további lépés, mely elősegíti a 2020-as dubaji turisztikai vízió megvalósítását: az évi 20 millió nemzetközi látogató elérését. 

Travel Advance – a DTCM (DUBAI DEPARTMENT OF TOURISM AND COMMERCE MARKETING) hivatalos képviselete Magyarországon. Képviselő: Zajos Klára, Country manager, Magyarország. E-mail: klara.zajos@travel-advance.com Telefon: +36 70 4545639.

 

Booking.com

Ki vagyok én?

L. Kelemen Gábor világjáró újságíró vagyok. Hobbim az utazás, eddig 104 országban jártam, ezek közül sokban többször is. Gyakorlatilag mindenhol megfordultam már a Földön, ahol nincs háború, éhínség, betegségek, extra veszély, mert ezeket a helyeket kerülöm.

Like-olj, kövess és oszd meg!



Feliratkozás hírlevélre!

Booking.com
Booking.com

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás